دانلود کتاب و حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5

دانلود کتاب و حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5 به صورت pdf | دانلود حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش پنجم (لینک و توضیحات انتهای صفحه)

مباحث ابزار دقیق پزشکی

کتاب ابزار دقیق پزشکی وبستر، یک نمای کلی از مفاهیم اساسی پشت کاربرد و طرح های ابزار دقیق پزشکی ارائه می دهد. این مرجع برتر در مورد ابزار دقیق پزشکی، اصول، کاربردها و طراحی ابزار دقیق پزشکی را که بیشتر در بیمارستان ها استفاده می شود، شرح می دهد. تاکید زیادی بر اصول طراحی دارد تا دانشمندان با پیشینه محدود در الکترونیک بتوانند اطلاعات کافی برای طراحی ابزارهایی که ممکن است به صورت تجاری در دسترس نباشند به دست آورند. نسخه اصلاح شده شامل مطالب جدیدی در مورد ابزار دقیق پزشکی مبتنی بر میکروکنترلر با کد مربوطه، طراحی دستگاه با شبیه‌سازی و پیاده‌سازی مدار، الکترودهای خشک برای الکتروکاردیوگرافی، سیستم پمپ تزریق، تکنیک‌های تصویربرداری پزشکی و ایمنی الکتریکی است. هر فصل شامل مشکلات جدید و موارد مرجع به روز شده است که آخرین فن آوری های پزشکی را پوشش می دهد.

 ویرایش پنجم مفاهیم کلی را پوشش می دهد که برای همه سیستم های ابزار دقیق قابل اجرا هستند، از جمله ویژگی های استاتیکی و دینامیکی یک سیستم، فرآیند طراحی مهندسی، توسعه تجاری و طبقه بندی های نظارتی، و ایمنی الکتریکی، حفاظت، کدها و استانداردهای تجهیزات پزشکی. خوانندگان در مورد اصول و مکانیسم های مختلف حسگرها، طراحی تقویت کننده ها و فیلتر لازم برای پردازش سیگنال آنالوگ و جمع آوری، پردازش، ذخیره سازی و نمایش داده های دیجیتال با استفاده از میکروکنترلرها آشنا می شوند. اندازه‌گیری دینامیک قلبی عروقی و دینامیک تنفسی، و همچنین حسگرهای زیستی مورد بحث قرار می‌گیرد. این کتاب همچنین مفاهیم کلی ابزارآلات آزمایشگاهی بالینی، تصویربرداری پزشکی، دستگاه های مختلف درمانی و پروتز و موارد دیگر را پوشش می دهد.

در ویرایش 5، مطالب جدیدی به فصل استفاده از میکروکنترلرهای مدرن اضافه شده است. همچنین دارای فصول، توضیحات و مراجع تجدید نظر شده در سراسر کتاب است که شامل بسیاری از نمونه های جدید کار شده است. ویرایش پنجم یک کتاب عالی برای دوره های ارشد تا فارغ التحصیل در مهندسی پزشکی است و برای سایر متخصصان بهداشتی که با این موضوع درگیر هستند مفید خواهد بود.در سایت بانک حل المسائل کتاب و حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5 که یکی از منابع عالی برای مطالعه این درس است، قابل دانلود می باشد.

 فصل های کتاب ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5  

Basic Concepts of Medical Instrumentation 1

Basic Sensors and Principles 91

Microcontrollers in Medical Instrumentation 153

The Origin of Biopotentials 196

Biopotential Electrodes 267

Biopotential Amplifiers 333

Blood Pressure and Sound 396

Measurement of Flow and Volume of Blood 452

Measurements of the Respiratory System 499

10 Chemical Biosensors 574

11 Clinical Laboratory Instrumentation 637

12 Medical Imaging Systems 673

13 Therapeutic and Prosthetic Devices 746

14 Electrical Safety 803

:عنوان کتاب

Medical Instrumentation : Application and Design

نویسندگان:

John G. Webster, Amit J. Nimunkar

پس از خرید، فایل زیر قابل دانلود است:

1-حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5 به زبان انگلیسی به صورت پی دی اف شامل 136 صفحه (پاسخ سوالات فصل 1 تا 14)

لینک دانلود رایگان نمونه صفحات حل المسائل ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5

لینک دانلود رایگان کتاب ابزار دقیق پزشکی وبستر ویرایش 5

در صورت داشتن سوال یا مشکل در خرید و دانلود می تونید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: دانلود حل المسائل شیمی آلی کلین ویرایش 4

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد