دانلود کتاب فیزیک هالیدی ویرایش 12 | رایگان

دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی ویرایش 12 به صورت pdf زبان اصلی با کیفیت بالا و رنگی

کتاب فیزیک هالیدی ویرایش 12

ویرایش دوازدهم کتاب فیزیک هالیدی، دانشجویان را از طریق فرآیند یادگیری خواندن مؤثر مطالب علمی، شناسایی مفاهیم اساسی، یادگیری از طریق سؤالات علمی و حل مسائل راهنمایی می کند. ویرایش دوازدهم شامل تمرکز روی چندین زمینه تحقیقاتی معاصر برای کمک به دانشجویان برای تشخیص چگونگی عملکرد برنامه های علمی و مهندسی است.

طیف گسترده ای از ابزارها برای یادگیری فعال دانشجویان در این کتاب استفاده شده است. کتاب اصول فیزیک به عنوان یک مرکز یادگیری با فرصت های تمرین، چالش های تعاملی، فعالیت ها، شبیه سازی ها و فیلم های آموزشی ساخته شده است. سؤالات تمرین و ارزیابی با بازخورد فوری و راه حل های مفصل در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان فرآیندهای حل مسئله را در پشت مفاهیم کلیدی درک می کنند و اشتباهات خود را هنگام کار از طریق حل مسائل درک می کنند. کتاب فیزیک هالیدی ویرایش 12 را می توانید با پیام به آیدی تلگرام @NikAdminP دریافت کنید.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: دوازدهم
تعداد صفحات کتاب: 1533

قیمت این کتاب در سایت ناشر خارجی 119.5 دلار است!!! اما با پیام به آیدی تلگرام @NikAdminP می توانید آن را بدون هزینه دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز، حل المسائل ویرایش 12 فیزیک هالیدی از سایت زیر با هزینه 180 هزار تومان قابل تهیه برای شما هست.

کتاب فیزیک هالیدی ویرایش دوازدهم

فهرست مطالب فیزیک Halliday ویرایش دوازدهم

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: دانلود حل المسائل فیزیک مدرن کرین ویرایش 4

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد