حل المسائل بهینه سازی محدب بوید رایگان

دانلود رایگان کتاب و حل المسائل بهینه سازی محدب بوید به صورت pdf  | حل تمرین بهینه سازی محدب استفان بوید زبان اصلی به همراه سوالات اضافی با پاسخنامه

کتاب بهینه سازی محدب بوید

مسائل بهینه سازی محدب اغلب در بسیاری از زمینه های مختلف بوجود می آید. با ارائه ی یک مقدمه جامع در مورد موضوع، این کتاب به تفصیل نشان می دهد که چگونه می توان چنین مسائلی را با راندمان بالا حل کرد. تمرکز این کتاب بر شناخت مسائل بهینه سازی محدب و سپس یافتن مناسب ترین تکنیک برای حل آنها است. این متن شامل بسیاری از مثال ها و تمرینات است و برای دانشجویان، محققان و دست اندرکاران در زمینه هایی مانند مهندسی، علوم کامپیوتر، ریاضیات، آمار، امور مالی و اقتصاد جذاب خواهد بود.

بهینه سازی محدب شاخه ای از بهینه سازی ریاضی است که  به حداقل رساندن عملکردهای محدب بر روی مجموعه های محدب (یا به طور معادل به حداکثر رساندن عملکردهای مقعر بر روی مجموعه های محدب) را بررسی می کند. بسیاری از مسائل بهینه سازی محدب الگوریتم های چند جمله ای را قبول می کنند، در حالی که بهینه سازی ریاضی به طور کلی NP-HARD است. در همین راستا کتاب و حل المسائل بهینه سازی محدب بوید در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: اول
تعداد صفحات حل المسائل: 302
تعداد صفحات کتاب: 732

لینک دانلود حل المسائل بهینه سازی محدب بوید ویرایش اول

لینک دانلود کتاب بهینه سازی محدب بوید ویرایش اول

لینک دانلود کتاب سوالات اضافی با پاسخنامه بهینه سازی محدب بوید

فهرست مطالب بهینه سازی محدب Boyd

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: دانلود حل المسائل آمار و احتمال مونتگومری ویرایش 7

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد