دانلود کتاب فازی زیمرمن ویرایش 4

دانلود رایگان کتاب فازی زیمرمن ویرایش 4 به صورت pdf  | کتاب تئوری مجموعه های فازی زیمرمن ویرایش چهارم به زبان اصلی

کتاب فازی زیمرمن ویرایش 4

ویرایش چهارم کتاب تئوری مجموعه های فازی نسبت به نسخه اول، به روش های مختلفی و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت کرده است. کاربردهای فناوری فازی را می توان در هوش مصنوعی، علوم کامپیوتر، مهندسی کنترل، تئوری تصمیم گیری، سیستم های خبره، منط ، علوم مدیریت، تحقیقات عملیات، روباتیک و سایر موارد یافت. پیشرفت های نظری در بسیاری از جهات در این زمینه انجام شده است.
هدف اصلی تئوری مجموعه فازی و کاربردهای آن، ارائه کتاب درسی برای دوره های تئوری مجموعه فازی و کتابی است که می تواند به عنوان مقدمه این مباحث مورد استفاده قرار گیرد. برای متعادل کردن یک کتاب درسی با ماهیت پویای پژوهشی، بسیاری از منابع مفید برای ایجاد درک عمیق تر برای خوانندگان علاقه مند اضافه شده است.
ویرایش چهارم تئوری مجموعه فازی شامل فصل های تئوری امکان، منطق فازی و استدلال تقریبی، سیستم های خبره، کنترل فازی، تجزیه و تحلیل داده های فازی، تصمیم گیری و مدل های مجموعه فازی در تحقیقات عملیات می باشد. همچنین فصل ها به روز شده و تمرینات گسترده گنجانده شده است. در همین راستا کتاب مجموعه های فازی زیمرمن ویرایش 4 در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: چهارم
تعداد صفحات حل المسائل:
تعداد صفحات کتاب: 525

می توانید این کتاب را به صورت رایگان از کانال تلگرام @SolutionPDF دانلود کنید. از طریق لینک زیر می توانید وارد کانال تلگرام شده و فایل را دانلود کنید.

لینک دانلود کتاب فازی زیمرمن ویرایش چهارم

فهرست مطالب مجموعه های فازی zimmermann ویرایش 4

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: دانلود حل المسائل کنترل بهینه کرک ویرایش اول

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد