حل المسائل سیستم های حرارتی ویلیام جانا ویرایش 4

دانلود کتاب و حل المسائل سیستم های حرارتی ویلیام جانا ویرایش 4 به صورت pdf | دانلود حل تمرین و پاسخنامه سیستم های حرارتی ویلیام جانا ویرایش چهارم

 کتاب سیستم های حرارتی جانا ویرایش 4

این کتاب برای دانشجویان مهندسی دوره ارشد که طراحی شده که به دنبال مباحث طراحی سیستم های حرارتی هستند. کتاب طراحی سیستم های حرارتی بر اساس نیازها و کاربردهای عملی مهندسی نوشته شده است و تأکید آن بر کاربردهای عملی بوده است. این کتاب با بحث در مورد روش طراحی، از جمله روند مناقصه برای به دست آوردن یک پروژه و تکنیک های مدیریت پروژه آغاز می شود. سپس کتاب با یک مرور کلی در مورد سیستم های حرارتی-سیالاتی (یک سیستم پمپ و پمپاژ، یک تهویه مطبوع خانگی، بخاری و جاروبرقی از جمله نمونه های ذکر شده) و بررسی خواص مایعات و معادلات مکانیک سیال ادامه می یابد.

سپس با بحث عمیق در مورد سیستم های لوله کشی، از جمله نحوه انتخاب اندازه لوله را ارائه می دهد. جانا پمپ ها (از جمله ملاحظات سر مکش مثبت خالص) و سیستم های لوله کشی را بررسی می کند. او این امکان را برای خواننده فراهم می کند تا یک سیستم کامل و کارآمد و مقرون به صرفه را برای حرکت سیالات طراحی کند. در مرحله بعد، این کتاب مروری بر اصول اساسی انتقال حرارت، و تجزیه و تحلیل مبدلهای حرارتی، از جمله لوله های دوتایی، پوسته و لوله، صفحه و قاب و مبدل های حرارتی جریان متقاطع را ارائه می دهد. ملاحظات طراحی برای این مبدل ها نیز مورد بحث قرار گرفته است. ویژگی ها و مشخصات کتاب و حل المسائل طراحی سیستم های حرارتی ویلیام جانا ویرایش 4 است که در ادامه آورده شده و قابل دانلود است.

عنوان کتاب:

Design of Fluid Thermal Systems

نویسندگان:

 William S. Janna

پس از خرید، فایل زیر قابل دانلود است:

1-حل المسائل سیستم های حرارتی ویلیام جانا ویرایش 4 به زبان انگلیسی به صورت پی دی اف در 326 صفحه  (شامل پاسخ سوالات فصل 1 تا 10)

کتاب و نمونه صفحات حل المسائل را به صورت رایگان از لینک های زیر می توانید دانلود کنید.

لینک دانلود رایگان نمونه صفحات حل تمرین سیستم های حرارتی جانا ویرایش چهارم

لینک دانلود رایگان کتاب سیستم های حرارتی جانا ویرایش چهارم

در صورت داشتن سوال یا مشکل در خرید و دانلود می تونید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

 

فهرست مطالب کتاب سیستم های حرارتی-سیالاتی ویرایش چهارم

Ch 1: Introduction
Ch 2: Fluid Properties and Basic Equations
Ch 3: Piping Systems I
Ch 4: Piping Systems II
Ch 5: Selected Topics in Fluid Mechanics
Ch 6: Pumps and Piping Systems
Ch 7: Some Heat Transfer Fundamentals
Ch 8: Double Pipe Heat Exchangers
Ch 9: Shell and Tube Heat Exchangers
Ch 10: Plate and Frame and Cross Flow Heat Exchangers
Ch 11: Project Descriptions

 

پست مشابه: دانلود حل المسائل سیالات لزج وایت ویرایش 4

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد