حل المسائل پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6 رایگان

دانلود رایگان کتاب و حل المسائل پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6 به صورت pdf  | حل تمرین رایگان پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش ششم

کتاب پایگاه داده سیلبرشاتس 

ویرایش ششم کتاب سیستم های پایگاه داده نوشته Silberschatz  Korth و Sudarshan یکی از متون مرجع برای آموزش پایگاه داده است. این مفاهیم اساسی مدیریت پایگاه داده را به روشی بصری ارائه می دهد که به دانشجویان اجازه می دهد تا در اسرع وقت کار با پایگاه داده ها را آغاز کنند.
این کتاب برای اولین آموزش در مورد پایگاه داده ها در سطح کارشناسی و ارشد یا سطح فارغ التحصیل سال اول طراحی شده است. همچنین حاوی مطالب اضافی است که می تواند به عنوان مکمل یا به عنوان مطالب مقدماتی برای یک دوره پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که نویسندگان مفاهیم را به عنوان توصیف های بصری ارائه می دهند، آشنایی با ساختار داده های اساسی، سازمان رایانه ای و یک زبان برنامه نویسی سطح بالا تنها پیش نیازها هستند. در این کتاب نتایج مهم نظری پوشش داده شده است، اما اثبات رسمی حذف شده است. به جای اثبات، از ارقام و نمونه ها استفاده می شود تا نشان دهد چرا نتیجه صحیح است. یکی از منابع خوب برای درس پایگاه داده، کتاب و حل المسائل پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6 است که در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: ششم
تعداد صفحات حل المسائل: 212
تعداد صفحات کتاب: 1376
لینک دانلود کتاب پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6
لینک دانلود حل المسائل پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6

پایگاه داده‌ها (دادگان یا بانک اطّلاعاتی) به مجموعه‌ای از اطّلاعات با ساختار منظم و سامانمند گفته می‌شود. پایگاه‌های داده‌ها معمولاً در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و دسترسی باشد ذخیره می‌شوند. البته چنین شیوه ذخیره‌سازی اطلاعات تنها روش موجود نیست و شیوه‌های دیگری مانند ذخیره‌سازی ساده در پرونده‌ها نیز استفاده می‌گردد.

سرفصل ها و عناوین کتاب پایگاه داده سیلبرشاتس ویرایش 6

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: کتاب و حل المسائل معماری کامپیوتری پترسون ویرایش 6

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد