کتاب و حل المسائل مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5 رایگان

دانلود رایگان کتاب و حل المسائل مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5 به صورت pdf  | حل تمرین رایگان مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش پنجم

کتاب مخابرات دیجیتال پروکیس

کتاب مخابرات دیجیتال یک کتاب کلاسیک در این حوزه است که برای استفاده به عنوان یک منبع برای مقطع ارشد یا فارغ التحصیلان طراحی شده است. مطالب این کتاب انعطاف پذیر است و به راحتی در یک دوره یک ترم قابل استفاده است یا عمق کافی برای پوشش در دو ترم نیز وجود دارد. ماهیت جامع آن باعث می شود که دانشجویان بتوانند در مشاغل حرفه ای خود مرجع شوند. این راهنمای همه جانبه مقدمه ای برجسته برای تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های مخابرات دیجیتال ارائه می دهد. این کتاب شامل پوشش تخصصی مباحث جدید: توربوکودها، توربوبالیزاسیون، آرایه های آنتن، سیستم های سلولی دیجیتال و تشخیص تکراری است. 

یکی از منابع خوب برای درس مخابرات دیجیتال، کتاب و حل المسائل مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5 است که در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: پنجم
تعداد صفحات حل المسائل: 459
تعداد صفحات کتاب: 1170
لینک دانلود کتاب مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5
لینک دانلود حل المسائل مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5

ارتباطات دیجیتالی از دو کلمه دیجیتال و ارتباطات ساخته شده است. دیجیتال به سیگنال متغیر زمان گسسته اشاره دارد و ارتباطات به تبادل اطلاعات بین دو یا چند منبع اشاره دارد. ارتباطات دیجیتال به تبادل اطلاعات دیجیتالی بین فرستنده و گیرنده با استفاده از دستگاه ها و روش های مختلف اشاره دارد. انتقال داده با استفاده از روش های آنالوگ برای ارتباطات از راه دور دچار اعوجاج، تأخیر، تداخل و سایر تلفات می شود. برای غلبه بر این مشکلات، دیجیتالی شدن و نمونه برداری از سیگنال ها با استفاده از تکنیک های مختلف کارآمدتر، واضح تر و دقیق تر به فرآیند انتقال کمک می کند.

سرفصل های کتاب مخابرات دیجیتال پروکیس ویرایش 5

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: حل المسائل سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد