حل المسائل سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2 | رایگان

دانلود رایگان کتاب و حل المسائل سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2 به صورت pdf  | حل تمرین رایگان اصول سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش دوم

کتاب سیستم های مخابراتی پروکیس

این کتاب با پوشش کامل اصول اساسی سیستم ارتباطات دیجیتال تضمین می کند که خوانندگان در با کلیه موضوعات اساسی مرتبط در طراحی سیستم ارتباطات دیجیتال روبرو شوند. استفاده از استاندارد کدگذاری CD Player و JPEG به عنوان نمونه ای از سیستم هایی که از اصول ارتباطی مدرن استفاده می کنند، به خوانندگان این امکان را می دهد تا این تئوری را با سیستم های عملی مرتبط کنند. بیش از 180 نمونه و مثال حل شده در طول کتاب به خوانندگان کمک می کند تا مفاهیم اساسی را درک کنند. بیش از 480 مسئله مربوط به برنامه های کاربردی در سیستم های عملی مانند سیستم های ارتباطی ماهواره ای، کانال های یونسفر و کانال های رادیویی موبایل به خوانندگان فرصت کافی می دهد تا مفاهیمی را که اخیراً آموخته اند، تمرین کنند. یکی از منابع خود برای درس مخابرات کتاب و حل المسائل سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2 است که در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: سوم
تعداد صفحات حل المسائل: 299
تعداد صفحات کتاب: 815
لینک دانلود کتاب سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2
لینک دانلود حل المسائل سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2

با تأکید بر ارتباطات دیجیتال، ویرایش دوم کتاب مهندسی سیستم های ارتباطی، اصول اساسی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های ارتباطی را معرفی می کند. علاوه بر این، این کتاب مقدمه ای قوی در مورد ارتباطات آنالوگ و مرور موضوعات مهم بنیادین ریاضی ارائه می دهد. این کتاب برای استفاده به عنوان مرجع مطالعه برای مهندسان برق کلیه موضوعات اساسی مرتبط در طراحی سیستم ارتباطات دیجیتال را پوشش می دهد.

سرفصل ها و عناوین کتاب سیستم های مخابراتی پروکیس ویرایش 2

 

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: کتاب طراحی دیجیتال موریس مانو ویرایش 6

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد