دانلود حل المسائل سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5 رایگان

دانلود رایگان کتاب و حل المسائل سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5 به صورت pdf  | حل تمرین رایگان سیستم های مخابراتی هایکین (Haykin) ویرایش پنجم

کتاب سیستم های مخابراتی هایکین

این کتاب پرفروش و آسان برای خواندن، کاملترین بحث در مورد نظریه ها و اصول موجود در پیشرفته ترین سیستم های ارتباطی امروز را ارائه می دهد. در کل، هایکین بر پایه های آماری نظریه ارتباطات به روشی کامل و مفصل تأکید می کند. خوانندگان با مباحث مختلفی از مدولاسیون پالس و انتقال دیجیتال Passband آشنا شده و به فرآیندهای تصادفی و برنامه نویسی کنترل خطا هدایت می شوند. ویرایش پنجم مورد بازبینی قرار گرفته و شامل پوشش مباحث گسترده با ارتباطات دیجیتال است.

یکی از منابع خوب برای درس سیستم های مخابراتی، کتاب و حل المسائل سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5 است که در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: پنجم
تعداد صفحات حل المسائل: 245
تعداد صفحات کتاب:
لینک دانلود کتاب سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5
لینک دانلود حل المسائل سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5

بدون شک مباحث مربوط به سیستم‌های مخابراتی دریچه‌ای برای ورود به دنیای علم مخابرات است و بدون فهم و تسلط کامل بر این مباحث امکان درک و آشنایی با سیستم‌های مخابراتی وجود ندارد.  امروزه تکنولوژی‌های نوین مخابراتی چگونگی انجام کارها را تغییر داده است. صنایع مخابراتی با سرعتی باور نکردنی در هم ادغام می‌شوند و مرز بین فناوری آن‌ها و شرکت‌های سخت‌افزار کامپیوتری کمتر شده است. انتقال اطلاعات و ارتباطات بین دو یا چند نقطه از طریق موج‌های الکترومغناطیسی توسط سامانه‌های سیستم‌های مخابراتی انجام می‌شود. این سیستم‌ها شامل تجهیزاتی نظیر تلفن، فکس، رادیو، تلویزیون و اینترنت هستند.

سرفصل های کتاب سیستم های مخابراتی هایکین ویرایش 5

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: کتاب و حل المسائل اپتیک هشت ویرایش 5

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد