دانلود کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش 14

دانلود رایگان کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش 14 به صورت pdf  | کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش چهاردهم

کتاب اقتصاد مهندسی

کتاب تجزیه و تحلیل اقتصادی مهندسی با تأکید بر حل مسئله، هزینه های چرخه زندگی و ارزش زمان پول و تصمیم گیری مالی و اقتصادی برای مهندسان را ارائه می دهد. بیان واضح و روان نویسندگان، تأکید بر کاربردهای عملی و نمونه های مربوطه، این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب ها تبدیل کرده است. تجزیه و تحلیل اقتصادی مهندسی با سازماندهی منطقی و بسته گسترده جانبی خود، به طور گسترده ای به عنوان مرجعی بسیار مؤثر برای آموزش و یادگیری در نظر گرفته می شود. ویرایش چهاردهم شامل به روزرسانی های مهم برای پوشش قوانین و نرم افزارهای جدید مالیاتی است و صورت الگوریتمی مسائل و تکالیف را به طور خودکار درجه بندی می کند.

یکی از منابع خوب برای درس اقتصاد مهندسی، کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش 14 است که در ادامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

✅ مشخصات فایل های دانلودی

زبان:  انگلیسی
فرمت فایل: PDF
ویرایش: چهاردهم
تعداد صفحات کتاب: 1350
لینک دانلود کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش 14

اقتصاد مهندسی زیر مجموعه اقتصاد مربوط به استفاده از اصول اقتصادیدر تجزیه و تحلیل تصمیمات مهندسی است. به عنوان یک رشته، این موضوع را به شاخه اقتصاد معروف به اقتصاد خرد متمرکز می کند، زیرا این امر رفتار افراد و شرکت ها را در تصمیم گیری در مورد تخصیص منابع محدود بررسی می کند. بنابراین، این حوزه را بر فرآیند تصمیم گیری، زمینه و محیط آن متمرکز می کند.

سرفصل های کتاب اقتصاد مهندسی نیونان ویرایش 14

در صورت داشتن سوال یا نظر و پیشنهاد می توانید به آیدی تلگرام NikAdminP@ یا ایمیل AllengProject@gmail.com پیام بدهید.

پست مشابه: حل المسائل بهینه سازی رائو ویرایش 4 

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد

تمامی حقوق برای وبسایت محفوظ می باشد